تجلیل از رزمندگان و ایثارگران میراث‌فرهنگی همدان

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی از رزمندگان و ایثارگران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان تجلیل شد.

به گزارش میراث‌آریا، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس امروز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ طی مراسمی با حضور محسن معصوم علیزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا اداره‌کل تجلیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: شهدا مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خانواده آنان نماد ایثار، پایداری و مقاومت در جامعه هستند.

او با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش جامعه مدیون ایثارگری‌های شهداست و همه ما در مقابل این جانفشانی‌ها مسئول هستیم، عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در این سرزمین برای همیشه زنده نگه داشته شود.

معصوم علیزاده تصریح کرد: دوران دفاع مقدس روایتگر رشادت‌ها و دلاوری‌های انسان‌هایی آزاده است که با عزمی راسخ، گام در مسیری دشوار نهادند و این گونه جلوه‌ای از عشق الهی را به منصه ظهور رساندند و آموزگار درس ایثار و از خودگذشتگی شدند.

او خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پایان این نشست از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل و بازنشسته در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900724
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha